15‏/02‏/2008

لا انــــــــــــــــــام




لالالالالالالالا ده مش فيلم

لادى بجد حالتى مؤخرااانا فعلا بقيت مش بنااام خااالص تقريبا والسبب هو ظهور اعراض مرض فجائية حديثاوانضم لقايمة الحساسيات اللى عندى نوع حساسيه جديد جدااسمه حساسيه البرد حالييا بالاسواق

ومع البرد الشديد اللى احنا فيه ده فعلا مش بنام

محدش يقوللى ايه الحساسيه دى لانى بصراحه اول مرة اسمع عنها لما روحت اكشف وباين انا بس اللى عندى الحسايه دى هى بصراحه اعراضها ابتدت من حوالى سنتين كده بس مش كانت بتوجعنى خاالص

كانت مجرد تضخم فى اصابع القدمين( زى صوبع المحشى كده ماشاء الله لاقيت حاجه فيا كبرت)

احمرار شديد يقترب الى الزرقه او السواد احيانا

بس ده كله كنت بطنشه وعادى مش مهم وبتحصل فى احسن العائلات الى ان جاء هذا الشتاء بداية من ليلة امتحان الجبر الله لا يعود ده يوم وفعلا كان يوم باين من اوله المهم من يومها وانا مش بنام بجد لان كل ماجى انام اول مارجلى تبدا تسخن بحس ان نار قايده فيا ونفسى اكسر رجلى دى عشان اعرف انام ولو حطيت عليها مايه ساقعه تلتهب اكترفكنت بسخنها شويه واسقعها شويه وهكذا طول الليل حتى انا مش عارفه اوصف الاحساس ده بجد احساس لايعرفه غير من جربه بعيد عنكم يارب

انا بس حبيت اخرج جزء من معاناتى ليلا ونهارا

ويااااارب الشتاء يروح بقى والحساسيه دى تروح من عندى يارب وربنا يشفى كل مريض وادعولى انام

اشوفكم بعدين بقى سي يو ماى فريندز
***********************
written by:bosycat

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

ربنا يشفيكى يا جميل
انا عنيت زيك كده فترة بس الحمد لله بقيت كويسة ... ويااارب تنامى كويس ياارب...


تحياتى "ايمان"

غير معرف يقول...

هههههههههههه
ربنا معاكى
اشمعنه يعنى انا اسهر لوحدى وانتى لا
بس بصراحه صعبانه عليا
طيب انا بسهر ارق مش جايلى نوم بس بدون تعب
انما انتى يا حبيبتى بتعب
وبعدين اللى زيك لازم ينام 12 ساعه على الاقل
انتى عارفه ليه اقول ولا
عشان نمو............
كملى انتى بقه
بس بجد ربنا يشفيكى

غير معرف يقول...

e-emy
ميرسى ياحبيبتى على كلامك وربنا يشفيكى يارب ومترجعلكيش تانى وربنا معانا كلنا :)


نورالقلب بقى
انتى قعدتى تقرى عليا وعلى ساعات نومى وعلى سريرى حبيبى لحد مبقيت مش بنام
وبعدين انتى بتترياى عليا ياايمان مبلاش انتى ده انتى عامله زى فريال بتنامى فى المنورp:p:
فضحنا بعض ...ميرسى جداا
:):)لا بجد ميرسى ياجميل على مشاعرك وبعدين يلا الحمدلله عشان نقعد انا وانتى بالليل نعيط سوا

غير معرف يقول...

كانت مجرد تضخم فى اصابع القدمين( زى صوبع المحشى كده ماشاء الله لاقيت حاجه فيا كبرت)
walahy enty 3asal ya bosycat :D:D....rabena yeshfeeky ya 7abeeby w isA tkoon now 5elset w ya rab mesh yeegy tany ya kameel.....3ashan tenamy kwayes b2a :D:D:D...lol :D