26‏/01‏/2009

خدنا اجاااااااااازة !!!!!!


السلام عليكم

اولا : كل سنه وانتوا طيبييين وكل ترم وانتوا معديين

وكل امتحانات واحنا ناجحين

الحمدلله اخدنا اجااااااااازة

يااااااه اخيرااا

انا حسه بجد اننا امتحنا مرتين ...الميدترم بالنسبالنا بجد مكانش زى اى ميدترم

كان يعتبر ترم تانى s:

بس الحاجه الوحيده اللى اتأكدت منها واللى قررتها من الامتحانات دى

ان انا لازم اتعالج

ايوه لازم اتعالج من الزهايمر الغير طبيعى بالمرة

تقريبا لازم كل امتحان يكون فى حاجات انساها واقعد اعصر فى مخى جوه اللجنه مش فاكراها ابداا بالرغم من انى مزاكرها كويس

واول ماطلع ماللجنه افتكرها ..مش عارفه النظريه من كده بصراحه D:

اقربها النهارده المفروض فى سؤال اذكر نقط واشرحها
الطبيعى ان الناس تحله عادى

ولو حد نسى الغالب انه بيكتب النقط وينسى الشرح
لكن اللى مش عادى انى افتكر الشرح ومش فاكره الشرح ده كان اسمه ايه والنقطه اسمها ايه

وبرده اول ماطلعت ماللجنه افتكرتها ...بس بتبقى حاجه تنرفز جداا فعلا

يلا ربنا يستر معانا جميعااا

ويارب ان شاء الله تكون سنه حلوة علينا كلنا ونعدى كلنا ان شاء الله

وبما اننا اخدنا الاجازة فكان لازم نغير الستايل بتاع البلوج

ونديها شوية تفاؤل ...عشان نقضى اجازة سعيدة

كل سنه وانتوا طيبييييييييييين

ومتنسوش تقولوا رأيكم فى اللوك الجديد وتفوتوا عليه
سلااااااااااااام

***********************
bosycat

20 التعليقات:

e_emy يقول...

مبرووووووووك ع الاجازة
والوك الجديد (:

وانسى الى فات ويارب تبقى اجازة سعيدة
علينا كلنـا (:

wild flower يقول...

ايوووه الزهيمر ده حاجه صعبه جدااا

كأنك بتتكلمي عليه بالضبط

المهم الف مبروك على الاجازه و الثيم

وربنا يجعلها اجازه سعيده علينا كلنا ان شاء الله

و زي ما ايمي بتقول انسي اللي فات و خليكي في الاجازه

سلام عليكم

:)

غير معرف يقول...

هابى اجااااااااااااازه

ومن ناحيه للزهيمر فدا طبيعى جدا

تأكدى طول ما انتى ف حاسبات اذن الزهيمر زميل مرافق لديك :)

وحلو اوى النيو لوك دا

غير معرف يقول...

حلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
قولت رأيى عالميل ياسكر :*
كل سنة وانتو..........
وانتو من اهلة :p

Angel يقول...

الحمد لله الامتحانات خلصت
LOL
هو انا كنت هاتمنى ايه اكتر من كده :D
والتمبلت ده تحفه يا بوسى وربنا :-*

hager يقول...

اجاااازه اجاازه اخر لذاذه
معرفش ليه انا فرحانه بالاجازه المره دي اووي كده
كأني اول مره يدوني اجازه
بس بجد الترم ده كان متعب اووي وكمان مع سي اس مش هتقدر تغمض عنيك
يلاا عقبال الشهاده الكبيره :D

MeMe يقول...

Congratulations ..

النيولوك عثــــــل وعاجبنى جدا ماشاء الله ..ريللى يعنى
مش إصة هيا بقى
P:

:D
وانا حاليا بدور على مرض للزهايمر..
قصدى دوا ليه ..
اذا لاقيت ... هعمم نتائج النظرية ..
وهقسم ع الـ450 ..
ايه اللى انا بقوله دابرضه؟!

D:

يلا يافندم
حازى بازى يويو ماجــد
وكل ترم اجازة وانتو طيبة ..

واضح ان كل حاجة باظت ..
محتاجة شحن ..
الـ charge خلص ..

أو ممكن تكون البطارية فضيت برضه

p:

سلامز

MoNa El SaYeD يقول...

قطه
انتى عارفه
من اول ما شوفت اول كام كلمة فى البوست
وانا قولت اكيييييييييد دى قطه
بغض النظر عن انى نسيت انك اللى باعتاه :)

بس بجد الزهايمر دا شئ رهييييييييييب

انا ولله الحمد
كل إمتحان خارجه منه بكارثه
لحد ما ماما بطلت تسألنى عملتى إيه فى الإمتحان ... دا طبعا خلاص عشان خدت الأجازه وآخر سؤال كان النهارده
والحمدلله كالعادة اثلجت قلبها
:))

ابئى خدينى معاكى اتعالج

أقولك وصفة طبيعية حلوه والله انا جربتها السنه اللى فاتت تقريبا
وفرقت معايا جاااااااااامد حتى ابئى اسألى مى وناهد
لأنى كنت بنسى هم اسمهم ايه
وكنت شغاله مع الناس كلها ازيك يا جميل
انتى فين يا قمر ... وال ايه بدلعهم
لكن انا فى الاساس مش فاكرة اسمهم
:)) فضيحه فضيحه

المهم يا قطه الوصفه بئى
كل يوم الصبح تاكلى موزه وتاخدى معلقة عسل ابيض - معلقة صغيرة -
قبل ما تاكلى اى حاجه

كل يوم كدا
وإن شاء الله يابنتى عقلك هيرجعلك تانى
:))

Unknown يقول...

حلو اوى التيمبليت الجديد
ومبروك عليكم الأجازه وان شاء الله تكون أجازه جميله ومريحه " وده طبعا مايمنعش ان فى شوية حقد كده منى عليكم لانى لسه ماخلصتش" :D

وربنا يشفينا كلنا من الزهايمر :D

hoda يقول...

هابى اجازه
ياارب تكون اجازه سعيده علينا كلنا
ان شاء الله
بس النيولوك جااااااااااااامد جداااااااا

غير معرف يقول...

عارفه .. انا اعجبت بيه مخصوص عشان مج الكابوتشينو اللى فوق ده d: انا بعششششق الكابوتيشنو
بجد تحفه جداااا
طبعا الزهايمر انا مش هتكلم عنه لانه كان لسه عامل عمايله امبارح ومنسينى الالجوريزمات كلها باين
مهو الواحد لازم يستزغم زهايمره طبعا فى الدراسهd:
بجد موضوع فى وقته ... استمرى ياسيمتى يامفرحانة ومغيره حياتنا للاحلى

غير معرف يقول...

e-emy
الله يبارك فيكى ياايمى :)
بالنسبه انى انسى اللى فات
انا اصلا منفعش فى حاجه غير انى انسى d:
شكراا لمرورك ياجميل :*

****************
manar
الله يبارك فيكى يامنار
happy vacation :*

غير معرف يقول...

habhobaaaaaaaaaa
هههههههههههه
لا فعلا انا مش مستغربه خاالص
طول مانتى فى حاسبات لازم امراضك تكون فى تزاااااااايد مستمر D:D:
نورتينى ياجميل

**********************
يابرنسيسه يابرنسيسه
بت يابسمه
عملتى باى باى لستك توتى ولا لا ؟ :*:*
وانتى من اهله يابسمه p:
انتى جايه تنامى هنا ولا ايه :):*

غير معرف يقول...

angel
الحمدلله انها خلصت واحنا خلصنا D:
وبعدين انتى نسيتى ولا ايه
احنا ماخدناش غير اجازة اصلا p:
ميرسى ياميمو والحمدلله ان التيمبلت عجبك :*

*********************
hager
الف مبرووووووووك الاجازة :):)
انا بقى مش مصدقه اصلا اننا اخدنا اجازة
لسه بحاول استوعب الموقف d:
شكراا لمرورك ياجميل

غير معرف يقول...

MeMe
"""
مش إصة هيا بقى
P:

:D """
خلاص ياست زيزى انتى هتذلينا
الحمدلله انه عجبك يافندم :) عقبال عندك p:
كل سنه وانتى طيبه يابت :*

*************************
mona
رزتى
فطنه من يومك يابت D:D:
يظهر ان المرض فى تزايد مستمر
ربنا يسترها معانا جمبيعا
بالنسبه لوصفتك ياست منى عامر قصدى يامنمن
فدى متنفعنيش خاالص
موز ايه يابنتى اللى اخده قبل الاكل ده
انا ناقصه ..دول بياخدوه عشان يعملوا رجيم D:
لكن خلاص هنمشيها عسل ابيض ..وعلى ضمانتك بقى :-*
نورتينى يارزتى ..شكراا ياباشا p:

غير معرف يقول...

soul of darkness
شكراا يابشمهندس على رأيك والحمدلله انه عجب حضرتك :)
وربنا معاك يابشمهندس وان شاء الله تخلصوا امتحانات على خير
وتاخدوا اجازة زينا D:

****************
dodo
كل سنه وانتى طيبه يادودو ويارب تكون اجازة سعيده عالكل يارب
نورتينى

غير معرف يقول...

اولا ازيكم يا عيال
وكل سنه وانتم طيبين كده ومبسوطين
على راى بيرى اللى عجبنى مج الكابوتشينو اللى فوق ده
ثانيا بقه الزهايمر ده
وراثه فى حاسبات فمتحاوليش تعالجيه ابدا
ثالثا يارب الاجازه تكون سعيده علينا كلنا وكلنا نستمتع بيها
انا بالنسبه ليااول يوم فى الاجازه صاحيه من الساعه 8 باين لغايه 5.5 بالظبط المغرب واقفه وربنا ماقعدت لحظه ليه بقه
لازم الواحد يتسزغم ذكائه
عزووووووووومه من اول يوم ده يرضى حد!!!!
كل سنه وانتم طيبين تانى لما اروح اموت انا بقه

غير معرف يقول...

"ومتنسوش تقولوا رأيكم فى اللوك الجديد وتفوتوا عليه"
nfawet ezay ana mesh fahma ya3ny :P:P:P ...:D:D

Nice post ya Seema w 3ayza a2ool kol sana w kolena tayebeen w ya rab ykoon 2 weeks gamdeen gdnn 3ala kol el nas ;):D

ama b2a 3ala 7ekayet Al-zahaymar dy :D fa da shee2 tabee3y 7adretek , anty shaba 7aZobateya ;):D
3asal ya Seema walahy , tensy el no2at el asaseya w teftekry el shar7 !! wallah w b2a 3andak ba5t fy 7oot ya Jack ! :D:D

will miss u all sweeties ;) :-* :D

غير معرف يقول...

عارفه .. انا اعجبت بيه مخصوص عشان مج الكابوتشينو اللى فوق ده d: انا بعششششق الكابوتيشنو
بجد تحفه جداااا



:D:D
akeed tab3an lazem t3gaby beeh
da e7na kol youm lazem nshrab el mug da elsob7 m3a ba3d fe elgam3a :-* :)



طبعا الزهايمر انا مش هتكلم عنه لانه كان لسه عامل عمايله امبارح ومنسينى الالجوريزمات كلها باين
مهو الواحد لازم يستزغم زهايمره طبعا فى الدراسهd:

hhhhhhhhhhhh
3asal ya roro wallahy w 3shan ana set gad3a wenty 3arfa eny gad3a ana msh haftker ay algorithm

بجد موضوع فى وقته ... استمرى ياسيمتى يامفرحانة ومغيره حياتنا للاحل

>:d<
monsiour mark ..rabena ye5leky lya

غير معرف يقول...

> noor el2alb

اولا ازيكم يا عيال
وكل سنه وانتم طيبين كده ومبسوطين
على راى بيرى اللى عجبنى مج الكابوتشينو اللى فوق ده

ezayek ya bet
w 7adretk tayeba :P

ثانيا بقه الزهايمر ده
وراثه فى حاسبات فمتحاوليش تعالجيه b>ابدا

wallahy ya benty mahma 7awelt
bardo mafeesh fayda

ثالثا يارب الاجازه تكون سعيده علينا كلنا وكلنا نستمتع بيها

ameeeeeeeeeeeeen yarab

انا بالنسبه ليااول يوم فى الاجازه صاحيه من الساعه 8 باين لغايه 5.5 بالظبط المغرب واقفه وربنا ماقعدت لحظه ليه بقه
لازم الواحد يتسزغم ذكائه
عزووووووووومه من اول يوم ده يرضى حد!!!!

da klam fare3` w esloob sazeg aslan :D:D

كل سنه وانتم طيبين تانى لما اروح اموت انا بقه

wenty tayeba
mtt2a5reesh b2a :P



*********************************
nonya


nfawet ezay ana mesh fahma ya3ny :P:P:P ...:D:D

ya3ny tfooty ..t3ady 3leeh ya3ny
enta 3`areeb ya hani wallahy :P



Nice post ya Seema w 3ayza a2ool kol sana w kolena tayebeen w ya rab ykoon 2 weeks gamdeen gdnn 3ala kol el nas ;):D

wenty tayeba ya roro
yareet wallahy
rabena yestor:-s


ama b2a 3ala 7ekayet Al-zahaymar dy :D fa da shee2 tabee3y 7adretek , anty shaba 7aZobateya ;):D
3asal ya Seema walahy , tensy el no2at el asaseya w teftekry el shar7 !! wallah w b2a 3andak ba5t fy 7oot ya Jack ! :D:D


na7no na5talef 3an el2a5roon :D


will miss u all sweeties ;) :-* :D


me too bgd :-*:-*