09‏/01‏/2009

مامتى الصغيره

اقل ما يقال عنها انها رمز للامومه
والحنان والحب الشديد للاخرين
فانها وقت الجد خير من يساندك ويشد من ازرك
وفى وقت اللعب طفله بريئه تسلب القلوب بابتسامتها
وفى وقت الحب فانها اكثر نساء الدنيا رومانسيه
تظهر غامضه لمن لا يقترب منها
ولكن عندما تعرفها
تشعر وكانك امام حاله فريده من نوعها
فانها تركيبه خاصه من المشاعر الجميله التى تحملها اى طفله بريئه
لا تعرف معنى للكره
فكل ما فى قلبها حب وحنان
انها امى وانا بنتها
هذا الشعور المتبادل بينا دائما
انها ارق واطيب واحلى صديقه واخت فى الدنيا
بيرى
راويه
كل سنه وانتى طيبه يا رورو عقبال مليون سنه ياااااااارب
عيد ميلاد راويه يوم 14/1
انا نزلت بدرى خوفا من النت
وكان لازم اقول ان انا وراويه متوافقين جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا فى الدراسه من يوم ما عرفنا بعض
ومؤخرا فى كل حاجه بقين بنعرف كل واحد ه فينا بتفكر فى ايه نوعا ما على الرغم من فرق الط
بس بجد انا بمووووووووووووت فيها
ودايما انا اقولها يا ماما وهى تقولى مش انتى بنتى اسمعى الكلام بقه ومتزعليش
وبنموت لما نغلس على بعض
كل سنه وانتى طيبه يا رورو
بجد فى قلبى كلام كتير بس مش عارفه اتكلم بجد
بس انا بحبك اوى وياااااااااارب نفضل اصحاب طول العمر
نور القلب

23 التعليقات:

Unknown يقول...

ربنا يخليكم لبعض يارب وكل سنة وهيا طيبة
كان نفسي من صغري ألاقي إنسان يبقى أنتيمي قوي كده ونبقى اصحاب للدرجة دي بس سبحان الله حظي وحش في الصداقة ملقيتش صاحب وفي الحب لما لقيت وقلت خلاص رسيت طلعت لسة بعيييييد عن الشاطئ قوي
خير ربنا ييسر
مودتي ومرة تانية كل سنة وصاحبتك بخير وانتو اصحاب علطول

e_emy يقول...

ايه الكلام الجامد ده

ربنا يخليكوا لبعض (:

كل سنة وانتى طيبة يا جميل

عقبال 100 سنة يارب

وتحققى كل الى بتتمنيه (:

غير معرف يقول...

رورووووووووو
كل سنه وانتى طيبه يارورو ياحبيبى وعقبال مليووووووووون سنه ياااااارب
كلها سعاده ونجاح وتفوق
انتى بجد يارورو واحده من اقرب الناس لقلبى ومهما قلت مش هاقدر اوفيكى حقك
بحب اتكلم معاكى واحكيلك على كل حاجه
بحس انك شبههى كده فى حاجات كتييير (ليا الشرف طبعا ):d
بجد مش عارفه اتكلم واقول انتى ايه بالنسبالى ..بس اكيد انتى عارفه انا بحبك قد اييييييييه
ربنا يخليكى لينا يارورو وتفضلى دايما معانا وميفرقش بينا ابدآ ونفضل اصحااب طول العمر ياااااااااارب
ويارب السنه دى تكون حلوة عليكى واشوفك عروسه ان شاء الله ;)
happy birthday ya agmal peri fe eldoniya :-*

hager يقول...

اييييييييييييييييييه ده في حد بيتكلم عن راويه
طب بعد اذنكم بقي انا عايزه المايك
كل سنه وانتي طيبه يا احلي راويه بيري في الدنياااااا كلها
بجد البت دي بمووووت فيها كده لله في لله
وتقريباا دي الحسنه الوحيده اللي طلعت بيها من سي اس اني اتعرفت علي القطه الجميله دي
وسبحان الله اول ما قريت اسم الموضوع هيا اول واحده جات في بالي
يلاا كل سنه وانتي طيبه يا قمررررررري

غير معرف يقول...

Rorooooooo 7abebty w ba7ebek men zamaaaan ! :D
kol sana w enty agmal Roro fy el donya !! hope u will achieve all of ur dreams ya Roro bgd w tkoon kol sana a7san men elly ableeha 4 u 7abeeby ,,, 14-1 bgd yoom gamed gdnn ,,, ana mahma a2ool 3omry ma a2dar awsefek ya Roro ,, walahy i can say that u r like an angel ! i really adore 7ad esmo Rawia ! ,,, i always see myself in u ! ,, Rabena ye5aleeky leena ya Roro ya 7abeeby w el 3omr kolo ya rab y3ady 3aleeky kda w enty gameela w e7na m3a b3d w friends 4ever isA ,, w ma yfra2sh benna ay 7aga , even lw CS :@:@ :D:D
Roro :-
1- kind heart
2- smart brain
3- Funnyyyyyy :D
4- best smilt @ all ;)
5- an innocent face
6- pure soul
7- nice nice nice character
8- i adore her mother & all of her family bgd ,, they r mine also ! ;)
9- love when seeing u nervous specially @ some1 kda ;);) :D:D=))
w ra2asny ya gada3 w 7azy bazy u u :D:D
sure all these words r just a part of u ya Roro ! ;)
walahy ya roro hope u all the best & happiness
love u !!! (K)(K)(K)

غير معرف يقول...

nseet ashkor Emy 3ala el post el gamed da bgd ! thxxx ya Emy soo much ! w bgd nice words elly enty katbaha dy ! love u 7abeeby (K):D
bs feeh 7aga b2a :D, feeh kelma ktabteeha aktar men marra 3'alat :P:P:P

" برئيه"
dy elly heya baree2a ya3ny wala a !! :P:P:P
u know eny ba7eb a3'ales 3aleeky ;):D

MeMe يقول...

ربنا يخليكوا لبعض يافندم
:)

وكل سنة وانتى طيبة يا أحلى راوية فى الدنيا .

عقبال 2000 سنة وتقضيهم فى سعادة وهنا .

وتحققى كل أمنياتك يارب

i ave u Peri

:*
:*
:*
Happy Birth Day to U
shut shut shaa
:D

غير معرف يقول...

وفى نهاية البرنامج احب اسمع اغنيه
انا اكتر من الدنيا...
انا بحببببببببك ..وغيرك انتى ماليش
انا لو تبعد ثانيه ...انا فى بعدك حبيبى صعب اعيشششششششششششش :-*:-*
كل يوم هادخل بقى اقولك كل سنه وانتى طيبه ولا ايه !
هى قصه بقى !!! غريب ياهانى :P

غير معرف يقول...

awaln a7eb ashkor eman 3ala el post elly kont nawya a3melo ana :@ :@ :D
Rawiaaaaaaaaaaa
kol 7aga feha 7elwa men awel esmha elly ba7bo gdn :D l7ad kmyet el 7anan elly feha bgd hatkoon om to7fa isA ;) :D
Rawia mesh bt3raf tkrah abdan 2albha abyad bt7eb kol el nas w ay 7ad yshofha y7bha 3ala tool,feha 7aga tshdak leha ;) ;)
7sasa awy btfham elly 2odmha men 3`eer ma ytkalm ;)
Romancya gdnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D
men ela5er Rawia =an angel :D
KOl sana w enty Tayba Ya agmal o5t w sa7ba fy el Donia w rabna y5aleeky lena yarab w nfdal so7ab Dayman isA
"7azi Bazi u u 7azi Bazi u u " :D (K) (K) (K)

Unknown يقول...

كل سنه وانتى طيبه يابشمهندسه
وان شاء الله تكون السنه دى احلى من اللى قبلها

Habhoba يقول...

ربنا يخليكو لبعض
وكل سنه وانتى طيبه ياجميل ..
وعقبال تسعه وتسعين سنه ونص :)

غير معرف يقول...

ايموشن مش مصدق نفسه جمبه على طول واحد بيعيط بس دموع فرحه
استنو كده يمكن متكونش انا؟!
اولا انا بجد اسفه جدا على التاخير فى الرد اصل بيقولو انى كان ورايا امتحان نتوورك باين كده
ثانيا باه:
"ايمى"
انا بجد كل اما افتح البلوج معدتش برضه اقرا الموضوع من كتر مابتاثر بيه
بجد ربنا يخليكى ياجمل ايمى فى الدنيا ويارب يكون ولو جزء من الكلام ده فعلا انا زى مابتقولى ياجميل
ميرسي بجد على شعورك واحساسك المرهف ده
وفعلا انا بفهمك دايما وده عشان الام دايما فاهمه بنتها باه
بجد لو قعدت طول عمرى اشكرك مش هكفيكى


"e_emy"
وانتى طيبه ياقمر ربنا يكرمك


"سيما"
استنى كده يمكن ماقعش
الشرف بجد ليا انا ياسيمتى ان انا يبقى فيا حاجات شبهك هو انا اطول؟
ومن غير ماتقولى ولا كلمه انا بجد عارفه ايه اللى جواكى ياجميل
ربنا يخليكو انتو ليا وتفضلو دايما حواليا كده:d


"hagar"
هاجر ساندى هاجر ساندى
بجد ربنا يكرمك وعلى فكره انا لسه كنت بقول عليكى نفس الكلام من حوالى اسبوع كده لواحده زميلتنا
وبجد ده شرف كبير ليا انى اكون صاحبتك ياهاجر والله
وشرف كبير برضه لما تحسى من اسم الموضوع انه ليا




"nonya"
انا بجد والله مناعارفه اقولك ايه باه
ياارب ... انت عارف باه..
كلامك كتير اوى عليا والله
ومش عارفه اعبر عن مدى سعادتى بيه
ماما بتقولك هى اللى بتموت فيكى
وبعدين مسيو مارك:انت متاكد من الصفات دى..الواحد مابياخدش باله والله والله يامون بيه وماليك عليا حلفان ماخدت بالى
كل سنه واحنا دايما مع بعض ياحن رورو فى الدنيا ودايما نبقى بنفس الشعور اللى فوق الوصف ده



"meme"
ميرسي جدا يااجمل ميمى انتى وانا باه اللى بحبك اكتر وبهديك اغنية عمرو دياب انا اكتر واحد بيحبك
وميرسي بجد ع الاحتفال الرائع ده



"سيما"
هى قصه ياهانى؟؟
كده اناممكن اتغر ف نفسى وبعد كده مش هتعرفو تتصرفو
انا اللى اكتر من كل حاجه فى الدنيا بحبك ياسيمتى




"دووو"
اقولك اييييه...اقول الله...:d
ده عمرو دياب على فكره
ربنا يخليكى ليا يارق فراشه فى الدنيا كلها
بجد انا بحبك اوى يادوو وبحس ان انتى ضحكتى اللى انا بضحكها بجد
ربنا يخليكى ليا ياجميل ده كل اللى اقدر اعبر عنه الوقتى :d





"soul of darkness"
ميرسي يابشمهندس ويارب السنه دى تكون احلى على كل الناس



"habhoba"
99.5
لالالالالالا كده كتير
كفايه 30 :d
ربنا يخليكى ياقمر وانتى بالف صحه وسعاده


وفى نهاية البرنامج احب اشكر ربنا انه وهبنى اصحاب زى السكر كده ربنا يخليكو ليا ونفضل دايما مع بعض
وشكرا تانى لكل حد رد وبجد ميرسي جداااا

غير معرف يقول...

monsieur Mark ,, enta kan 3andak emta7an ?!! :-O :D:D ,,,, mesh t2ooly kona nes2al 3anek !! el mohem ya rab tkoony 3mlty kwayes ya Roro ... =))=))...ana etganent bayen !! :D

E7na ely thxx ya Roro enek enty sa7betna aslan w fe3lan Thx Allah eno e7na m3a b3d 3shan e7na a7la as7ab aslan aslan aslan !! :P:D
w ana elly 2olto da bgd momken ykoon kaman 2olayel awyy 3aleeky ,, w ana 2olt kda 3shan ana set gada3a w enta 3aref en ana gada3a ,,, w el goz2 el tany akeed mesh ha2oolo hena !! :D:D
w wlahy ya mon beeh ,, walahy ya mon monsieur Mark w ma leek 3alaya 7elfan "i adore u :-*" .. :D

happy Birthday ya a3'la Roro fy el donyaaaaaa w el 3omr kolo tanyy :D 2essa b2a !!
(K)sssssss

غير معرف يقول...

to every person care about me
to all of my best friends
your love is the thing that makes me can complete my life with hope
really you cant imagine how i am lucky to have all of the amount of this love inside your kind hearts
thank you very much cause you just thought about me

غير معرف يقول...

a el 7alawa dy bs !:-*:-*:-*

LOVE U RORO ! & 2day is the day b2a !,,, happy B-dayyyyyyyyyyyy ;) :-* ..:D

غير معرف يقول...

بيرى ماما
كل سنه وانت طيبه يا قمرى
النت استغبه امبارح وفصل
ياااااااااارب يا عيال يارب نفضل طول العمر اصحاب والعيال ولادنا دول يبقوا اصحاب هما كمان
ماهو فرح بقه
بجد بحبكم مووووووووووت
وبحبك يا بيرى
ويارب نفضل فرحنين كده
بكره هندخل على منعطف تاريخى
يااااااااارب بكره يكون يوم تحفه ياااااااارب
(ياعيال انا عرفت الموقف الجديد فين زغرطوا بقه بس لو هيموتوا هنطلع برده من البارون )
غدا القاكم

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحب أبشر الساده القائمين على الجروب

السيد الفاضل كبير الزوار سوف يلقى كلمته بعد قليل

شكرا ولا داعى للهتاف

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

كلام كبير قوى اللى بيتقال ده

الناس شغاله تقول فى أشعار

ما شاء الله ما شاء الله

اللى تقول تركيبه خاصه من المشاعر الجميله

واللى تقول شبههى وليا الشرف

واللى تقول الحسنه الوحيده من سى إس

وقطه جميله

واللى تقول ملاك

واللى تقول 9 صفات كأنها بتتكلم عن إيوان مثلا

واللى تقول كمية الحنان اللى فيها

واللى بتغنى للباشمهندس محمد حماقى

لا واللى زاد على الموضوع الباشمهندسه

اللى بتقول

اقولك اييييه...اقول الله...:d

ده عمرو دياب على فكره

لا يا شيخه

طيب ما هو شىء معروف انه عمرو دياب

وهو فى حد ميعرفش انها اغنية عمرو دياب

بس اللى سيادتك متعرفيهوش

انه بيقول وأقولك ايييييه

يعنى نسيتى حرف ودى جريمه يعاقب عليها كبير الزوار شخصيا

المهم انى أحب أقول ان الجروب بتاعكم فيه

مواهب كتير موجوده وعندها اسوب كويس

بس محتاجه لحد يكتشفها وانا بحب ابشر سيادتكم وانا فى مكانى الحالى

متقلقوش كل واحد عنده موهبه هنتبناها ونوصله للنور

بس المهم لما يوصل للنور

مينساش بقى ويهرج وميدفعش الفاتوره

طبعا سيادتكم مش متخيلين يعنى ايه فاتوره

فاتوره يعنى فلوس هتدفع

وعلشان تحافظ على النور لازم تدفع الفاتوره

هذا وما على الرسول الا البلاغ

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

واضح انى اندمجت جدا فى الشخصيه:D

بس عامة كبير الزوار مقصود بيها أكبركم سنا:D

بس أحب أقولكم أصل السبب ان


البت دى أختى:D


كل سنه وانتى طيبه يا راويه

كنت عاوز أعمل أنا الموضوع والله

بس كان لازم أعرف الباسورد:D

عموما حصل خير

وكفايه المهرجان اللى الجروب عمله

ولا مهرجان هلا فبراير

ولا كأن عمرو دياب هيغنى

بجد بحب فيكم ارتباطكم ببعض

وربنا يوفقكم كلكم وينجحكم ان شاء الله

وطبعا انا كمان بشكر كل اللى قال كلمه هنا ليكى

طبعا رنا أحب اقولها ميرسى جدا مسيو مارك
وكمان دعاء وياسمين وإيمان وكل الناس اللى ردت ومعرفهاش

وكمان أحب أقول ان كل الكلام اللى اتقال منهم فهو فعلا كلام صحيح ميه فى الميه وأقل ما يمكنهم أن يقولوه

وده لانهم عمرهم مهيعرفوكى قدى

كمان مفيش حد فيهم بيحبك قدى

كل سنه وانتى طيبه وربنا يخليكى ليا انتى وهبه

وماشاء الله العيال كبرت وبقى عندها عشرين سنه

وفى نهاية البرنامج أحب أهديكى أحدث ما غنى عمرو دياب

الله على حبك انت مبحبش غيرك انت

والدنيا عندى انت والدنيا عليك شويه



ِAhmed

غير معرف يقول...

walahy a7la rad da :D ,, hwa kbeer awy ay na3am !! :P ,,, bs bgd 7elw awyyy ;)
mnawar ya kabeeeeeer :D:D ,,,, so2al b2a : 3alel ya3ny eften : hal enta leek 3elaqa bel fa5ayda ??!! :D:D kabeer w kabeera w bta3 :D:D

Rabena ye5aleelak Roro w Heba ya a7mad bgd w Zeezo kaman w tant w uncle w teeta w kol el nas ah nseet tant w uncle elly ta7t elly homma 3amak w 5altak ya 7adet el bekbashy w mesh 3ayza afasar b2a !:D:D

w le a5er marra b2a ya Roro 3shan ebtadeet at5ene2 men nafsy ,, kol sana wenty tayeba :-* :D

غير معرف يقول...

بجد فعلا احلى رد اتقال :):)
واحنا لو كنا عملنا احتفال فبجد ده احلى من اى احتفال اتعمل
ربنا يخليكوا لبعض ياااارب ..

وكل سنه وانتى دايما معانا ياروروو :*

Mai RaGab يقول...

جيت متأخره اووووى
بعد ما لكتوا الجاتوه كله :D
بيرى عايزه نصيبى مليش دعوه :(

كل سنه وانتى طيبه يا جميل
ويارب تحققى كل اللى بتتمنيه

طبعا بعد الكلام ده كله مش لاقيه حاجه اقولها
بس الاكيد انه لسه مش وفاكى حقك
ربنا يخليكوا لبعض يا احلى اصحاب فعلا

غير معرف يقول...

"mai ragab"
ميرسي ياقمر ربنا يكرمك وبعدين مش متاخره ولا حاجه انتى تقولى فى الروقت اللى انتى عاوزاه
واذا كان على التورته من عنيا اجيبلك احلى تورته مع ان انا نفسى مكلتش والله :d
ميرسي تانى ياقمر وكل سنه وانتى بالف صحه وسعاده وخير

غير معرف يقول...

"احمد..."
استنى كده يمكن مموتش
اناقعدت ساعه اقرا واضحك اقرا واضحك واقول مش مصدقك نفسى يالمبى
ربنا يخليك ليا ياحن وارق واطيب اخ فى الدنيا كلها
مش عارفه ليه دايما علاقتى بالطوال حلوه ؟؟
جايز عشان انا بموت فيهم:d
ومش عارفه اكمل باه هبقى اقولك بعدين بره البلوج ده :d
وفى نهاية البرنامج احب اهديلك اغنية:
خدتها من على طرف لسااانى قلتها قبل ماقول بثواانى كنت هقولك انى بحبك حب لا يمكن يحصل تاااانى