01‏/01‏/2009

الفراشه الرقيقه ذات اجمل ابتسامه

هى كالفراشه الرقيقه... تطل علينا كل يوم لتمنحنا نظره لجمالها الراقى
هى كالملاك المبتسم دائما... نتمنى ان نراها دائما لمجرد رؤية ابتسامتها الرقيقه التى تبث الحياة والحب فى كل القلوب المحيطه بها
نظراتها كالطفل الصغير الذى يتأمل كل ما يدور حوله بكل براءه
اما كلامها فالجميع يحب فيه عفويته ورقته
لا نمل ابدا من الجلوس معها فهى دائما خفيفة الظل


طبعا احنا معندناش غير فراشه واحده... دعاء (دوو)
كل سنه وانتى بالف صحه وسعاده وخير ياجمل دوو فى الدنيا
ويارب كل الايام الجايه تبقى احلى ايام حياتك
على فكره .. دوو عيد ميلادها الحقيقى 3/1 بس انا قلت اسبق الناس بقى عشان اكون اول واحده
وعلى فكره كمان دوو عيد ميلادها(المزور) يوم 7/1هههههه
وبما ان احنا برج واحد فبجد هى من اقرب الناس لقلبى من يوم ماعرفتها.
يارب يادوو نفضل احلى اصحاب طوووووول العمر ومفيش اى حاجه تفرقنا عن بعض
مهما حصل
طبعا انا متاكده ان دى اقل حاجه تتقالك ياجميله
مش عارفه اكمل..........:D
peri

19 التعليقات:

e_emy يقول...

هيااااااا

اول تعليق

يبقه انا تانية واحده هقولك

" كل سنة وانتى طيبه يادودو"

وعقبال 10000000001 سنة D:

ويارب تحقق كل الى بتتمنيه


HapPy BirthDay *:

غير معرف يقول...

لاااااااااااااااااااااا ماليش دعوة :(( :((
انا كنت عامله حسابى اعمل الموضوع ده :( بس يلا انا وانتى واحد يارورو
دودو حبيب هارتى وربنا
بجد يادودو انتى اكيد عارفه انا بحبك قد ايه (مش كده ولا ايه ياهانى );):d

دودو حد رقيق جدااا طيب جدااا دمها خفيف جداا..ممكن تقول كلمه من تحت لتحت بس تهلكنا من الضحك
بحب ضحكتها اوووى بحس فعلا انها طالعه من القلب
مش بقدر ادخل عالايميل ومش الاقيها موجوده ..بجد بحس بحاجه مش طبيعيه لو ملقيتهاش او لو معرفتش اكلمها ..يعنى نت من غير دودو ميبقاش نت :-*

كل سنه وانتى طيبه يااجمل دودو فى الدنيا
وياااارب السنه دى تحققى كل اللى نفسك فيه
واشوفك عروره كده يارب وافرح بيكى.
عقبال مليون سنه ياقلبى ونكون كلنا مع بعض دايما :-*

romansy يقول...

كل سنه ودعاء طيبه

وانتى طيبه

يارب دايما نعيش ونحقق االاحلام
والامنيات
ويارب دايما تبقى سنه مليانا حب وخير

Mirage يقول...

كل سنة وانتى طيبة يادوعااء ههههه وربنا يوفقك ويحققلك كل اللى بتتمنيه
اقصد يافراشة النيك نيم ده بحبه جدا
فعلا ليكى نصيب منه لانك من اهدى الناس اللى عرفتها فى الكلية

يارب تعدى رنا هههههههه علشان تعقل شوية

شكرا يابرى على الموضوع لا بجد ليكى الاسبقية

ســـــــــــلام

غير معرف يقول...

استني كدا يمكن أعيط :D
انا كنت حسه بجد إنك هتعملي كدا, اوعي تعملّي أي موفاجئة تانية :D :D
اولاً ميرسي يارورو علي الكلام دا اللي بيديني اكتر من حقي وبجد أي حاجة حلوة انتي شيفاها فيا دي انا واخداها منك زي ماقولتاك ;)
وكل سنة وانتي طيبة انتي كمان هو اسبوع واحد بس بينا ياجميل ;)
بحس فعلاً يارورو اني فيا كتير منك لدرجة اني بحس اننا شبه بعض يمكن عشان برج واحد بقا :D ;)
يااااارب ياااارب نفضل صحاب دايما ومفيش اي حاجة تبعد بينا ولا تفرقنا عن بعض ابداً
(K) (K) (K)

MeMe يقول...

كلامك مظبوط جدا يا رورو ... بجد
دوعاء p: من الشخصيات المحترمة جدا جدا بجد ..

بحس انها بنوتة رقيقة كدا وعسولة أوى
ومنتهى الطيبة والهدوء
وبجد ...كلمة ملاك دى .. تستاهلها وأكتر شويتين تلاتة من ملاك ...

بحبها أوى عن جد...

وكل ما أشوف فراشة ... بفتكرها ادمى على طووول

:*
كل سنة وانتى طيبة يادودو ..
وعقبال ديشيليون سنة ونص...

;)
وتقضيهم فى سعادة ورضا وراحة بال يارب ..
وتحققى كل اللى فى بالك يارب
وانتى بجد تستاهلى كل خير ...

وبجد انا فرحانة أوووى عشان .. عرفتك ...

وربنا يخليكى ليـــــنا كلنا يارب ...

:*
:*
:*

Happy Birth Day to U .. DoDo

بين قوسين ..(حاززى بازى يو يو )

سلاااااااااااامز

غير معرف يقول...

"e_emy"
وانتي طيبة ياايمو ياعسل انتي (K) دايما سبّاقة والله ياايمان.
كفاية بس عليا مليون انا مش عاوزة اكتر من كدا :P
يارب انتي كمان ياجميل تحققي كل احلامك وتفضلي سعيدة علي طول (K)

غير معرف يقول...

"BosyCat"
>:D< سيما حبيبتي ولا يهمك انتي و رورو واحد. كفاية بس عليا تقوليلي كل سنة وانتي طيبة دي عندي بالدنيا كلها (K)
انا اللي بموت فيكي اصلا اساساً يعني وبحب كل حاجة فيكي بقا :D
النت هو الي من غير سيما ومن غير مايفصل كل شوية عندنا ومن غير مابعرفش ابعتلك حاجة مايبقاش نت :S :S :D
كل سنة وانتي صحبتي وكل سنة واحنا مع بعض (K) (K) (K)

غير معرف يقول...

"romancy"
كل سنة وحضرتك طيب
شكراً لحضرتـــك .

غير معرف يقول...

أولا كل سنه وانتى طيبه يا دعاء

راويه بتقول اكتب يا باشمهندسه دعاء

بس بما انى اكبر منكم سنا فمعلش مش هقول زى ما هى بتقول

ان شاء الله سنه كويسه وسعيده عليكم كلكم

وربنا يوفقكم جميعا

وسمعنى احلى تحيه علشان مواليد برج الجدى

غير معرف يقول...

estany kda yemken ma23sh !! :D
ento hena men zaman b2a w ana late kda dayman !! :(:( ,, how much i hate my teeeeeet net !! :@:@..:D:D

kol sana w enty tayeba ya dodo ya 7abeeby (K)(K)(K)..... u know how much i love & care about u ,, akeed b3d kol elly roro 2aleto mafeesh kalam tany b2a !!:D bs all i can say is really really i adore 7aga esmaha dodo ,, rabena ye5aleeky leena ya 7abeeby w yedeeky toolet el 3omr kda w el se7a w el slam w el baraka ya 3'alya ya bent el 3'aly w el 3'alya w o5t el 3'alya w garet el 3'alya (ana barod men odam el masged bayen):D:D ,, kefaya tamseel b2a :$:D

happy B-day ya dodo w akeed hope u all the best 7abeeby w ya rab dayman teb2y happy kda ya rab w kol elly nefsek feeh tel2eeh ! ;)
love u :-* ... :D

غير معرف يقول...

دودو
قلبى
راويه المره دى سبقتنى وانا اللى كنت ناويه ماشى ماشى
بجد كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى قلبى
وعقبال مليون سنه وياااااااارب نفضل اصحاب طول العمر
وبجد دودو دى حد فى منتهى الطيبه والهدوء والرقه
وعشريه اوى وبتتكايف مع اى وضع
بجد انا بمووووت فيها اوى
دايما بتضحك (الله واكبر عليكى طبعا)
مبتزعلش من حد ابدا ولو زعلت مش بتكمل ثانيه
انا بجد مش عارفه اقول ايه رورو قالت كل حاجه والعيال كمله بجد ربنا يخليكى لينا
كل سنه وانتى طيبه يا قمر

غير معرف يقول...

"Mirage"
وانتي طيبة يانسّومتي :P :D :D
ربنا يخليكي ياجميل انتي اللي فعلاً من الناس المحترمين الطيبين جداااااااا اللي عرفتهم وسعيدة جدااااااا اني عرفت حد زيك(K) (K)

غير معرف يقول...

"MeMe"
ميمي اهو انتي بقا كل اللي انتي قولتيه دا :P:D
ايمان رغم اني لسه عارفاكي من وقت قريب بس مش عارفه ليه بحس اني اعرفك من زمان
وبجد بجد انا سعيدة جدااا ان احنا بدأنا نقرب من بعض ونكون اصحاب اكتر وبجد دي حاجة كبيرة اوي في حياتي اني عرفت حد عسل زيك كدا (K) (K) (K)

غير معرف يقول...

أنا حاسه انها جايه متأخر بس مع ان النهارد 3\1 يبقى مش متأخر مش انهارده برده عيد ميلادك يا دعاء،
على العموم مش مشكله ملحوقه ان شاء الله المهم كل سنه وانتى طيبه يا دعاء وعقبال مليون مليون مليــــــــــــــــــــــــــــــــــــون سنه
وبجد أنا بحبك جدا وبحب أسلم عليكى أوى مع اننا مش أصحاب أوى بس بجد نفسى نبقى أصحاب أوى ،
أتمنى
ويارب ينولك كل اللى بتحلمى بيه وأشوفك عروره يارب ان شاء الله قريب
ولا أشوفك زحلانه فى يوم لانك بجد تستهلى كل خير
يالا سلااااااااااام على موعد قريب ان شاء الله .

غير معرف يقول...

"Ahmed El.sherbiny"
وانت طيب يا أحمد
انت طبعاً اخونا الكبير تقول زي ما انت عاوز وماتسمعش كلام راوية :P :D
إن شاء الله تكون سنة سعيدة علينا كلنا ومليانة بالنجاح والتوفيق
ونورت البلوج

غير معرف يقول...

"Nonya"
nvm ya 7abeby enty hat2olely 3ala el net :S :D
w enty tayba ya sa7bty ya 7abebty I love u more than you do :P ;)
rabna y5aleky lya yarab w may7rmnesh mnek abdan (K)
:O:O kol da do3a2 lya w ba3deen gbty el 3ela kolha 7atta Rowida garty kaman dy kol ma tshofny t2oly salmely 3ala Abla Rana :D 3ala fekra ana edtlha ur number 3shan tsalm 3aleeky b nafsha :P:P =))
merci ya Rana bgd w yarab nfdal so7ab tool el 3omr (K) (K) (K)

غير معرف يقول...

"نور القلب"
ايمي
حبي :D
راوية فعلاً دايما سباقة بكل شئ جميل
كل سنة واحنا صحاب ياإيمي ودايماً مع بعض
ميرسي اوي بجد علي الكلام الجامد دا انا كدا بس عشان انا صحبتكم ;)
ربنا يخليكي ليا يارب وتظبطيني كدا دايماً ;) (K) (K) (K)

غير معرف يقول...

"RolyQasem"
ولا يهمك ياجميل انتي تقولي في الوقت اللي تحبيه ;)
كل سنة وانتي بخير يارحمة وميرسي بجد انك افتكرتيني (K)
يارب كلنا نحقق كل احلامنا ونعيش في سعادة إن شاء الله