02‏/07‏/2009

الف مبروك لماما

الف الف الف الف مليون مبروك يا بيرى
عقبال التخرج يارب
طبعا نتيجة رفيقة دربى فى الدراسه كان لازم يتعمل ليها بوست مخصوص حتى لو كان الثالث على التوالى
هو احنا يهمنا توالى ولا توازى
مبروك يا رورو يا حبيبى
وعقبالنا يااااااااااااااااااااارب
ادعيلى يا ماما
كبرتك اوى يا رورو معلش بقه بس ماما فى حجمك كده برده
يلا يا حبيبتى استمتعى بالنتيجه والاجازه والتدريب كمان
سلامز
ايمان

8 التعليقات:

e_emy يقول...

الف الف مبروك ياجميل

وعقبال باقى احلى اصحاب (:

e_emy يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Habhoba يقول...

مبروووووك يا جميل وعقبال التخرج يااااااااااااارب

وعقبال اى اس

Nonya يقول...

tb ya Eman shokran :D

walahy bgd 5abar men el a5bar elly bgd 5allet yoomy 7elw , ay walahy :D

sa7ee7 ana awel ma 3reft et5adeet "3alaya el talag bel talata enta et5adeet ya 7aj kamel" =)) ,,, e7em e7em ,, bema eny ba2eet el 7aj kamel ,,, so a7eb a2ool le rawia ,,, matetnarfazeesh 3alaya ,,,, :D

Congratulations my sweet "sweet w gebna w 3agaweya" :D.... best close dear sister :-* ,,, love U roro ,,, i think lw ana nge7t mesh hafra7 zay ma fre7telek walahy bgd :D ,,,, w mesh 3ayza afasar b2a.... ana haskot b2a ,, 5alas 5alas bgd haskot :D

LOVE U Roro
& many thankies to Emy ;) ,,, a ya bet el tanaka dy! ,, asdy el 7alawa dy :D

ana 7assa eny gaya asama3 aflam hena ,,, ana 3ayza aroo7 3and 3amety , wadoony 3and 3amety :D ,, oops 2alabet masra7eyat :-O

Bye b2a :D

Butterfly يقول...

الناجح يرفع ايده هيه :D
الف الف الف مبرووووووووووووك يا رورو
معلش بقا لسه عارفه الوقتي والله :$
مبروك ياحبيبتي بجد وعقبال السنه الجايه و التخرج ان شاء الله ;););):D
مبروك ل CS كلها :D:D
انا عاوزة بيبسي علي فكره :D وكرانشي بالشطه :$ طالعه رحله باين :D
مبروك تاني يارورو وعقبال عندنا :D

wild flower يقول...

الف الف مبروك يا روره

يارب دايما في تفوق

معلش مبعتش رد عليكي

مكنتش عارفه اكتب ايه

اكيد عرفتي الظروف و ان شاء الله هتقدري :)

peri يقول...

والله العظيم انتو اللى بتخلو الدنيا ليها طعم...
ايمى:انا بجد معدتش عارفه اعبر عن مشاعرى
ربنا يخليكى ليا ياجميل ويارب كلنا دايما نفضل فرحانين
وعقبال مافرح بنتايجكو ياعيال بقى
بجد ياايمى ميرسى وربنا يكرمك يارب
انتو بجد بتحسسو الواحد انه له قيمه جامده وانا مش قد كل الحاجات دى ..ربنا يخليكو..

peri يقول...

habhoba:
ميرسى ياجميل ربنا يكرمك يارب


Roro:
يعنى انا مش عارفه اضحك ولا اعيط ولا اعمل ايه بالظبط
ربنا يخليكى ليا يارنا بجد ..انتى عارفه انا دايما اقولك انتى متعرفيش انتى ايه بالنسبه لى وانا متاكده بجد انتى فرحانه قد ايه علشانى.
يارب افرح انا كمان بنتيجتك ياجميل يااااارب انت عارف بقى..


Dooo:
البيبسى بجميع انواعه هو اكتر حاجه عندنا اليومين دول والله يادوو..وكمان الشوكولاته...واناياستى عليا الكرانشى..بس انتى بقى عليكى كولمن ميه متلجه ونطلع رحله سوا:D
ربنا يكرمك يادو انتى تتكلمى فى الوقت اللى تحبيه .كفايه عليا اى كلمه منك يادوو :D
ايه الكلام ده؟؟؟ هو مين اللى كان قاعد معايا هنا؟؟:D



wild flower:
ميرسي يامنار ربنا يبارك فيكى ويخليكى ياجميل
والف مبروك ليكى انتى كمان ياجميل
انا بس كنت عاوزه اتطمن عليكى مش اكتر ياحبيبتى...
مقدره انا ولا يهمك ياجميل
ميرسي بجد...