28‏/10‏/2008

حد يخبينى





بجد حد يخبينى

طول النهار بتمنى حد يخبينى

النهارده اتعرضت لاكبر موقف محرج فى حياااتى

والمشكله انى اتاخدت على خوانه

راحه فى امان الله الجامعه وكان المفروض علينا مناقشة مشرووع النهارده

والمفروض برده انى راحه ايزى خالص وولا فى دماغى الموضوع لان المفروض ان سالى هى البريزنتر بتاعت التيم

اول ماروح السكشن الاقيهم بيقولولى انتى اللى هتقدمى

هاقدم ايه ياجماعه..انتوا بتستعبطوا ..

ده انا ممكن اوديكم فى داهيه

المهم قعدت واخداهم على قد عقلهم واقولهم اكيد لا سالى اللى هتقوم

الاقى البشمهندس سمير بينادى اسمى

اول مرة

- ياسمين

محدش رد..

-ياسمين محمد

محدش رد ..

-ياسمين فين ياجماعه

قولت مافيش فايده هى مكتوبالك الجوازة يابولين

قاللى اتفضلى قومى اتكلمى عن المشروع

وماادراكم انا كنت ازاااىوشى جاب الوان الطيف كلها

وجسمى كله بيرتعش

واتلبخت لبخه سودا

بس الحمدلله بدأت اتمالك اعصابى شوية بشويه

لحد ماقدمته كله الحمدلله ولا قيته بيقولى قدامك دقيقتين كمان بس

فقلتله الحمدلله انا خلصت

وقمت راحه اقعد لاقيته رجعنى تااانى وقاللى استنى يمكن حد من زمايلك عايز يسال عن حاجه

فالمهم وقفت تانى

وبعدين بقولهم ها ياجماعه فى حد عايز اى سؤال ياريت لا ههههههههههه

يعنى بسال وبرد فى نفس الوقت

والحمدلله خلصت فى الوقت المحدد

والمشروع عجبه جداا وكان مقتنع بالافكار والحلول اللى فيه

وانا لحد دلوقتى مش متخيله اصلا انى عملت كده

وكل مافتكر وشى يجيب الوان

وكل مافتكر الموقف بتاعه لما لاقانى برتعش وخلاص بموت وانا واقفه

لاقيته جاى عندى وقعد يرتعش كده ويقولى اهدى شويه

بجد ببقى خلاص هموت من الكسوف

وفى الاخر كان نفسى حد يصورنى والله عشان اتريأ على نفسى شويه وانا مبرحمش نفسى اصلا

يلا الحمدلله عدت على خير بدون خسائر فى الارواح

والغريبه انى عجيتهم وانا بمنظرى ده

بجد يوم مش هنساه لانه اول تجربه ليا فى الحكايه دى..وكمان مكنتش محضره نفسى

وعشان كده حبيت اسجل اليوم ده

سلاااااااااام

*************

BosyCaT

21 التعليقات:

e_emy يقول...

هههههههههههههه

اكيد كنتى عسل ياسيما (:

بس هو انهرده اليوم العالمى للناس تشرح ولا ايه ...

انهرده برضه البت ميمى شرحت وبوسى
كان جمال بجد .. كان نفسى اصورهم بس كنت قاعده قدام

ربنا يوفقهم ويوفقنا كلنا يــــــــــــارب (:

غير معرف يقول...

3asal wallahy ya sema (K)
konty 3asal awyyyyyyyyyy ,konty excellent bgd w konty a7san wa7da 2alet bsra7a, mesh ba2ool kda 3ashan ana m3aky fy el team wala 7aga :D w isA tkrareha tany :P
shofty samir w hwa byrt3esh zayek LOL :D
salam ya batety :D

MeMe يقول...

ههههههههههههههههههه
يادى النيلة .. ايه اليوم دا وايه التدابيس دى كلها ..؟؟
كل دا عشان اتريقتى عليا لما قلت لك انى هشرح على فكرة هو كدا اللى بيجى على ميمى مابيكسبش ابدا يابت p:
عشان تحرمى بقى بعد كدا :P
بس أحلى حاجة بقى فى الموضوع ان أول تجربة ليكى وليا فى الشرح وكدا تبقى فى يوم واحد لااا وايه فى نفس ذات الوقت وكان الفاصل بينا جدااار واحدعلى فكرة ..D:
28-10-2008الساعة 12 :)
ايه كمية الوحايد دى؟
كان نفسى اشوفك اوى وانتى بتشرحى بس اكيد كان عثل ....
انا كان الحاجة المؤرقانى .. هو ياترى لما اقف حد هيبقى شايفنى اصلا؟؟ ولا الناس هتقول الصوت جاى منين وكدا وبتاع؟؟دا لوسمعوا الصوت يعنى اصلا
فاهمة انتى طبعا ;)
وكنت عايزة اجرب فى اى حد لدرجة انى كنت هبدأ اشرح للناس فى المواصلات وانا جاية والله .. بس الحمد لله ربنا ستر على أخر لحظة
و الحمد لله ال10 دقايق عدوا على خير ..
يلا عقبال كل مرة بقى ..
ابقى تعالى اتفرجى p:
سلاااااااامز بالبريسنتاااااشن
*: *: *:

غير معرف يقول...

السلام عليكم :)

بصراحة ...
انا شايف ان الخوف من الشرح أول مرة ده طبيعي جدا ... و أي حد بيقف يتكللم قدام الناس لأول مرة في حياته بيبقى خايف ولو شوية صغيرين حتى

بس مكانش له لزمة الإحراج اللي حصل ده ... كفاية التوتر اللي الواحد بيكون فيه ... مش ناقصة يبقى احراج كمان!! :D


على العموم أول تجربة دايما بتبقى كده ... و بعد كده هتلاقي موضوع الخوف ده بيقل شوية بشوية
اسألي مجرب!! :D

بالتوفيق بإذن الله :)

سلام

hager يقول...

ايه ده انتي وقعتي الوقعه السوده دي
هههههههههه المفروض كانت هتحصلي بس انا علي اخر لحظه رفضت وتمنعت ومرضتش خااالص :)
بس كنت مضاايقه من نفسي .. والله يا ياسمين دي فرصه كويسه انك واجهتي الخوف ده
واكيد تجربه لا تنسي
هاا البرزينتيشن الجااي امته ؟؟ :)

غير معرف يقول...

e-emy
ربنا يخليكى ياايمى انتى اللى عسل
اه يابنتى مانا عارفه ان ميمى هتقدم يومها وكنت قاعده مبهدلاها عالايميل
كان نفسى اشوفهم والله وهما بيشرحوا
يلا ربنا يوفقنا جميعا وانتى العرض القادم بقى ;)

غير معرف يقول...

butterfly
m g ya hany a5er mara hate7sal
ana kont 3asal !!!
dana kont comediya gdn bgd
ana law kont btfarag 3la nafsy mkontsh haba6al de7k w rabena
rabena yekoon fe 3oonkom :)
samir ...et3ada w gatlo elra3sha
wallahy kont 5ayfa el sec kolo yerte3sh :d:d

غير معرف يقول...

meme

"يادى النيلة .. ايه اليوم دا وايه التدابيس دى كلها ..؟؟
كل دا عشان اتريقتى عليا لما قلت لك انى هشرح على فكرة هو كدا اللى بيجى على ميمى مابيكسبش ابدا يابت p:
عشان تحرمى بقى بعد كدا :P
"
حرمت ياطمطم :(:(
احلى حاجه فعلا اننا كنا فى يوم واحد سبحان الله وفى نفس الوقت
وكان نفسى بجد اشوفك مش متخيله اصلا انك تقفى تشرحى كده :):)


"هو ياترى لما اقف حد هيبقى شايفنى اصلا؟؟ ولا الناس هتقول الصوت جاى منين وكدا وبتاع؟؟دا لوسمعوا الصوت يعنى اصلا
"
ههههههههههههههههههههه
فكرتينى والله وانا بشرح لاقيته بيقولى على الصوت شويه
قلتله ده كويس اوى ان فى صوت احمد ربنا


"وكنت عايزة اجرب فى اى حد لدرجة انى كنت هبدأ اشرح للناس فى المواصلات وانا جاية والله .. بس الحمد لله ربنا ستر على أخر لحظة
و الحمد لله ال10 دقايق عدوا على خير ..
يلا عقبال كل مرة بقى ..
ابقى تعالى اتفرجى p:
سلاااااااامز بالبريسنتاااااشن"
اتاريكى كنتى حبسه البت ايمى فى المدرج لوحدكم ;);)
كنتى مبهدلاها شرح ياعينى
بس والله كويس اصلا انك كنتى عامله حسابك عالموضوع وعارفه انك انتى اللى هتقومى
لكن انا بجد اتفاجئت ولولا ان انا اللى كنت محضره المشاكل والحلول والكلام الفارغ ده ..مكنتش هاعرف اقول كلمة
يلا الحمدلله
سلام يابت ..وحشتينى على فكره

غير معرف يقول...

boody
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته :)

"بصراحة ...
انا شايف ان الخوف من الشرح أول مرة ده طبيعي جدا ... و أي حد بيقف يتكللم قدام الناس لأول مرة في حياته بيبقى خايف ولو شوية صغيرين حتى"

انا معاااك جداا ..بس بيبقى اكتر بكتيييير لو كانت فجأة ومكنتش محضر نفسك لحركة زى دى :-s



"بس مكانش له لزمة الإحراج اللي حصل ده ... كفاية التوتر اللي الواحد بيكون فيه ... مش ناقصة يبقى احراج كمان!! :D"
اه والله هو الموضوع كله اصلا احراج فى احراج
بس لو حضرتك تقصد على البشمهندس سمير
هو مكانش قصده انه يحرجنى اكتر مكان قصده انه يخلينى اضحك عشان اهدى شويه
وكان يعتبر محدش شايفه غيرى واللى قاعدين قدامى اول ناس اللى هما التيم بتاعى (حرام نظلمه ..بجد استحملنى)


"على العموم أول تجربة دايما بتبقى كده ... و بعد كده هتلاقي موضوع الخوف ده بيقل شوية بشوية
اسألي مجرب!! :D "
ان شاء الله ..ربنا يستر :)
شكراا يابشمهندس على مرورك
وربنا يوفقنا كلنا ان شاء الله

غير معرف يقول...

hager
"ايه ده انتي وقعتي الوقعه السوده دي
هههههههههه المفروض كانت هتحصلي بس انا علي اخر لحظه رفضت وتمنعت ومرضتش خااالص :)
"
هههههههههههههههه وقعتها ياحبيبتى وكانت وقعه وقعه يعنى
كان نفسى اعمل الحركه دى والله
بس المشكله انى كنت فاكره ان هو اللى بيختار ولازم اقوم وكنت كمان تانى واحده اقدم ..وبعدين لاقيت اللى بعدى بيقولوله لا الليدر هو اللى هيقوم وبتاع ..فساعتها ااتضايقت اكتر والله

يلا حصل خير :)


"بس كنت مضاايقه من نفسي .. والله يا ياسمين دي فرصه كويسه انك واجهتي الخوف ده
واكيد تجربه لا تنسي
""
عندك حق ..هى تجربه جامده وبرده بتبقى خبره عشان تشوفى عيوبك وتصلحيها بعد كده
واكيد اكيد عمرى مهنسى اليوم ده


"ها البرزينتيشن الجااى امتى ؟؟ "
هههههههههه لا ان شاء الله المرة الجايه تبقى انتى واكون موجوده :)
ميرسى ياجميل على ردك
منورة البلوج

غير معرف يقول...

كل تدبيسة وانتي طيبة يا بوسي

بس يا خسارة كان نفسي اشوفك :)
بس والله كويس انك اتدبستي التدبيسة دي نفسي اتدبسها اوي :)

غير معرف يقول...

والله موقف جااامد جداا
بالرغم من انه محرج بس كويس انه حصل
اهيه خطوه كويسه لاى حاجه ممكن تحصل قدام
محدش عاالم السنتين دوول فيهم ايه تاانى :S
وربنا يوفقك يبشمهندسه ان شاء الله
سلام عليكم

غير معرف يقول...

hend
"كل تدبيسة وانتي طيبة يا بوسي

بس يا خسارة كان نفسي اشوفك :)
بس والله كويس انك اتدبستي التدبيسة دي نفسي اتدبسها اوي :)

"
هونداا حبيبتى
وانتى طيبه ياقلبى عقبالك يارب :)
كان نفسى بجد والله كلكوا تكونوا موجودين يمكن كنت اهدى شويه :)
نورتى ياجميله

غير معرف يقول...

abdelhamid ibrahim

"والله موقف جااامد جداا
بالرغم من انه محرج بس كويس انه حصل
اهيه خطوه كويسه لاى حاجه ممكن تحصل قدام
محدش عاالم السنتين دوول فيهم ايه تاانى :S""

عندك حق يابشمهندس هى تجربة كويسه وبتدينا خبرة وفعلا محدش عارف ايه اللى هيحصل السنتين دوول
ربنا يستر ....

"وربنا يوفقك يبشمهندسه ان شاء الله
سلام عليكم"
ميرسى جداا يابشمهندس
ربنا يكرمك وربنا معانا ويوفقنا كلنا ان شاء الله
شكراا على مرورك
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

"

diyaa mahmoud يقول...

كويس جدا ديه خطوه كبيره بعد كده هيبقى سهل اوى كانك بتضحكى مع اصحابك حاجه ايزى كده

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههه
كنتى تعالى وانا اخبيكى
لا بجد تجربه حلوه جدا جدا ياسيما
بجد كنتى زى القمر وانتى بتشرحى شكلك شكل ميعده والله
وبجد كنتى احسن واحده شرحت على الاقل هو قالك كده ومقلش لحد تانى
وبعدين بجد كسرتى حاجز الخوف اللى جواكى وبقيت مستعده لاى حاجه
وبجد احيكى انك اصلا قدمتى كده وانتى مش عامله حسابك
امال لو عامله يابت كنتى عملتى ايه بجد ما شاء الله
يلا استعدى انتى اللى هتقدمى كل مره
انتى عارفه اختك لو هموت ابداااااااااااااااا
ربنا معاكى يا حبى
مستنياكى يوم الثلاثاء هههههههه
سلام

غير معرف يقول...

dodo
""كويس جدا ديه خطوه كبيره بعد كده هيبقى سهل اوى كانك بتضحكى مع اصحابك حاجه ايزى كده

""
ميرسى جداا على رأى حضرتك ومرورك
وربنا معانا ان شاء الله

غير معرف يقول...

نور القلب
""ههههههههههههههههههههه
كنتى تعالى وانا اخبيكى ""

ده انتوا كلكوا استندلتوا
والست سالى مصدقت ان اسمى اتقال :s


""لا بجد تجربه حلوه جدا جدا ياسيما
بجد كنتى زى القمر وانتى بتشرحى شكلك شكل ميعده والله
وبجد كنتى احسن واحده شرحت على الاقل هو قالك كده ومقلش لحد تانى""

ربنا يخليكى ..بجد الحاجه اللى خلتنى افرح شويه هى كلامه والله
وانه قال كلام حلو اووى عن السيستم بتاعنا وعن طريقة عرضه حتى هو قال ان الكلام مرتب ومنظم وعقلانى جداا جداا لدرجه انه مش لاقى حاجه يسالنى عنها
وكمان كل الطلبه محدش برده كان عايز يسال حاجه وعجبهم البرنامج جداا ..الحمدلله والله


""وبعدين بجد كسرتى حاجز الخوف اللى جواكى وبقيت مستعده لاى حاجه
وبجد احيكى انك اصلا قدمتى كده وانتى مش عامله حسابك
امال لو عامله يابت كنتى عملتى ايه بجد ما شاء الله""

هههههههههههههههههههه
كنت بهدلت الدنيا (لا والله انتى عارفه فى الحالتين هاندم مكانش هيبقى فى تغيير جامد )


"يلا استعدى انتى اللى هتقدمى كل مره
انتى عارفه اختك لو هموت ابداااااااااااااااا
ربنا معاكى يا حبى
مستنياكى يوم الثلاثاء هههههههه
سلام
""
لالالالالالالالالالالا
انتى اللى عليكى الدور المرة الجايه
وانا اللى هاقوله يقومك
مستنياكى بقى

Falcon يقول...

والله بداية كويسة وموفقه

ان شاء الله

يا فندم حضرتك ببساطة دخلتي التاريخ وكل اللي عمل الحركة دي

فعلا مش بهزر

دي نقلة كبيرة جدا

والي الامام

غير معرف يقول...

falcon
""والله بداية كويسة وموفقه

ان شاء الله

يا فندم حضرتك ببساطة دخلتي التاريخ وكل اللي عمل الحركة دي

فعلا مش بهزر

دي نقلة كبيرة جدا

والي الامام

""

ربنا يكرمك يابشمهندس
ميرسى جدا على رد حضرتك
وربنا معانا ويوفقنا جميعا ان شاء الله
شرفتنى :)

غير معرف يقول...

ana men a5er el nas !!! :( ,,, sorry ya seema bs 3shan enty 3arfa el prob. elly kanet fy my PC b2a :(

elly a2dar a2oolo en ana kont 7adra el mawqef da w shayfa en kan mawqef gamed gdnn bgd ,,, enty konty 3asal gdnn ya benty msA , bgd walahy men 3'eer mogamla , enty konty bterte3shy fy el awal ah bs ba3deeha walahy fe3lan kont 7asa eny a3da odam mo3eeda ,,, bgd konty 3asal ya seema msA ;)

feeh 7aga b2a ,,, e7na nseena nsawar fe3lan video :S ,,, makonash wa5deen balna ,, isA el mara el gaya b2a ;):D:D