17‏/10‏/2008

i can`t imagine my life without u


اول مرة..
بجد ..
اكون بكتب بوست ..ومش عارفه اقول فيه ايه..
واللى خلانى اكتب البوست ده ...
ان خلاص كلها كام يوم ...
والبيت هيفضى.. تماما ..
والانسه فريده هتسافر هى كمان
ومش هلاقى حد يناكف فيا
بجد.. هتوحشييينى يا توتى





ووحشتنى يا دودو..




وحشتنى يا سوفه



وبجد مش عارفه هاعمل ايه من غيركم
ربنا يخليكم ليا يارب يااحلى واجمل حاجه فى الدنيا
واشوفكم على خير
i miss u my babies

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
bosycat

20 التعليقات:

MeMe يقول...

حبايب قلبى ..
ربنا يجيبهم لك بالسلامة تانى ان شاء الله ..
انا ..متخيلاكى دلوقتى على فكرة..واعتقد انى عرفت اجابة السؤال اللى سألته لك ع الايميل لما شوفت البوست ..
البت توتى دى انا ماشوفتهاش غير فى الصور .. بس بجد انا متعلقة بيها جدا ..وأظن انتى شوفتى اللى عملته فيكى ..عشان الصور p:
ماتزعلش ياعم .. هى الحياة كدا .. شوية فراق ولقاء فوق بعض .. وربنا مش يحرمك منهم ..أبداا ..ويجيبهم تانى باألف سلامة .. والبركة فى طنط وعمو ..بقى
سلااااااااااااامز

e_emy يقول...

ماشاءالله
عسسسسسسسسسسل والله

ربنا يخليهم ليكى يارب
وميحرمكيش منهم ياااااااارب

غير معرف يقول...

سلام عليكم

ياسووو.....
انا عارفة احساسك كويس لانى جربتة
مع ملوكة الزعلوكة :(( ومنتى وكمان دوودددة بجد اكتر حاجة بتعلق بيها بسرعة
العيال الصغنتتة
وانتى عارفة ممكن اسيبك واحنا ماشيين فى الشارع واروح اعمل اية فى نوننة ادامى
:(( =((
ما بالك لما تكون توتى او الزعلوكة
ربنا يصبرنا ونسمع صويتهم فى التلى
وخلاص بقى
احسن حاجة نعملها نجيب ار بى ج وتاخدى لك كام طلقة
يدوبك تبنجى بيها نفسك :d
يلا يا حبى
see ya
:**:*
بنفس الصوباع:d:lol:

غير معرف يقول...

والله وبتكلم من قلبى انا اكتر واحده بعدك هتزعل على سفر توتى
لانها بجد تجنن
وانتى شوفتى كانت معجبه بيا قد ايه وانا عندك ولا لما بتكلمنى فى التليفون
بجد عسسسسسسسسسسسسسسل انا اصلا اتجننت على اخر صور هى اتصورتها
وطبعا الاستاذ يوسف رحب بيا بشكل جميل جدا
والاستاذ محمود دايما مكسوف
بجد عيال زى العسل ربنا يخليهم
ومعلش انا برده جربت الاحساس ده مع اولاد اخويه وهما مسافرين احساس وحش جدا ربنا يصبرك وياستى مش تزعلى هحاول انسيكى مش انا بنتك بس على طويل
يالهوى كل ده كلام
بت بطلى لك
حاضر يا ماما
يلا سلام يا حبى

غير معرف يقول...

3asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal(K)(K)(K)
ToTy dy 7bebt 2alby (L)enty 3arfa ana b7bha ad a ya sema yarab tshofoha 3aroosa zy el2mar kda isA.
bgd rabna y7mehom w y5alehom l their parents yarab :)

غير معرف يقول...

i really love all of them also , bs specially totty , 3shan akeed shoftaha w kaman el 7ekayat 3anha w her pix el gamda a5er 7aga :D ,,, leeh mesh 3malty el pic elly labsa feeha 7egab ya seema !! i really love this pic gdnnn :D

rabena ye5alehomlek w ye7meehom bgd 3shan as all said homma fe3lan 3asal msA :D ,,, w bgd me 2 will miss madame fareeda elly bamoot feeha w fy esmaha dy :D

غير معرف يقول...

السلام عليكم
طبعا مقدرش اقول زى الباقى انى شوفتهمd: ولا حتى سمعت صوتهم بس من كتر كلامك انا بجد حبيتهم اوى ربنا معاكى ياسيما ويصبرك على الفراق لانه اوحش حاجه فى الدنيا انا مجرباه.
ربنا يخليهم ليكى ياقمر ويرجعوا ان شاء الله بالسلامه

غير معرف يقول...

meme
"""
ربنا يجيبهم لك بالسلامة تانى ان شاء الله .."""
امين يارب

""انا ..متخيلاكى دلوقتى على فكرة..واعتقد انى عرفت اجابة السؤال اللى سألته لك ع الايميل لما شوفت البوست""
ماشاء الله يابنتى طول عمرى بقول عليكى فطنه :d:d
هو انتى فى حاسبات.. تخيل؟؟ :P:d

""البت توتى دى انا ماشوفتهاش غير فى الصور .. بس بجد انا متعلقة بيها جدا ..وأظن انتى شوفتى اللى عملته فيكى ..عشان الصور p:""
هى فعلا بت مجرمه جداا ومجننانى
وبعدين متفكرينيش بالصور بقى
ده انتى خسستينى 2 كيلو واحنا بنجرى ورا بعض فى الجامعه عشان اخد الصور منك


نورتى ياحبيبى ويارب دايما
سلااااااامز

غير معرف يقول...

e-emy
انتى اللى عسسل والله ياايمى
""ربنا يخليهم ليكى يارب
وميحرمكيش منهم ياااااااارب""
يااااااااااارب
طبعا انا مردتش احط صورة يوسف وهو ....عشان ....
بس المهم انك شوفتيها :)
ميرسى ياجميل على ردك ربنا يخليكى ليا

غير معرف يقول...

basomty
""سلام عليكم

ياسووو.....
انا عارفة احساسك كويس لانى جربتة
مع ملوكة الزعلوكة :(( ومنتى وكمان دوودددة بجد اكتر حاجة بتعلق بيها بسرعة
العيال الصغنتتة""

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
حبيب قلبى :):)
ايه يابنتى كمية الحروف الضايعه دى
عندك حق والله اكتر حاجه بنتعلق بيها الاطفال
انا هنا كل مواحده من اخواتى تيجى تسافر بحس انهم مخلفين ولادهم دول عشان يذلونا يجيبوهم كام يوم نتعلق بيهم اكتر وبعدين يمشوا


""احسن حاجة نعملها نجيب ار بى ج وتاخدى لك كام طلقة
يدوبك تبنجى بيها نفسك :d
يلا يا حبى
see ya
:**:*
بنفس الصوباع:d:lol:""
اه والله هو ده الحل
بحب فيكى برده انك بتفكرى فى الحل النهائى والاخير :d=))
sya ya gameela
i hate u basma :):) bnafs elsoba3

غير معرف يقول...

نور القلب
""والله وبتكلم من قلبى انا اكتر واحده بعدك هتزعل على سفر توتى
لانها بجد تجنن
وانتى شوفتى كانت معجبه بيا قد ايه وانا عندك ولا لما بتكلمنى فى التليفون""
ههههههههههه
هى كانت مستغربه هو فى كائنات طويله كده ولا ده ايه بالظبط

""وطبعا الاستاذ يوسف رحب بيا بشكل جميل جدا
والاستاذ محمود دايما مكسوف
بجد عيال زى العسل ربنا يخليهم""
دودو ده يابنتى عامل فيها الشاب الرومانسى المكسوف
لكن يوسف ده صايع ومخلص هههههههه

""معلش انا برده جربت الاحساس ده مع اولاد اخويه وهما مسافرين احساس وحش جدا ربنا يصبرك""
يارب بجد
ميرسى ياايمى على ردك منورة
سلام

غير معرف يقول...

butterfly
""3asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal(K)(K)(K)
ToTy dy 7bebt 2alby (L)enty 3arfa ana b7bha ad a ya sema yarab tshofoha 3aroosa zy el2mar kda isA.
bgd rabna y7mehom w y5alehom l their parents yarab :)""
يارب يادودو ربنا يخليكى ياحبيبى
وانا عارفه طبعا انتى قد ايه بتحبى توتى من يوم ماتولدت وانا شغاله اوريكى فى صورها :)
منورانى يادودو ويارب دايما

غير معرف يقول...

nonya
""i really love all of them also , bs specially totty , 3shan akeed shoftaha w kaman el 7ekayat 3anha w her pix el gamda a5er 7aga :D""
ميرسى يارورو ربنا يخليكى

""leeh mesh 3malty el pic elly labsa feeha 7egab ya seema !! i really love this pic gdnnn :D""
والله مهزعلك ابدا ان شاء الله هاشيل صورة منهم واحطها
دى فعلا من الصور اللى انا كمان بحبها جداا

""rabena ye5alehomlek w ye7meehom bgd 3shan as all said homma fe3lan 3asal msA :D""
يارب ياحبيبى

""w bgd me 2 will miss madame fareeda elly bamoot feeha w fy esmaha dy :D""
مدام !!!!!!!!!!
طب انا قلت انسه وقلنا معقوله
كده كمان شويه وهنقول الحاجه فريده
هههههههههههههههههههههه
ميرسى يارورو انا كمان بحب الاسم ده جداا
نورتينى ياجميله وميرسى جداا على ردك

غير معرف يقول...

peri
""طبعا مقدرش اقول زى الباقى انى شوفتهمd: ولا حتى سمعت صوتهم""
ايه ده ازاااااى
انتى مش شوفتيهم فى الفرح ؟؟!!!!
يخرب بيت الزاهيمر دول حتى كانوا محترميين جداا ولابسين بدل والانسه توتى كانت لابسه فستان ابيض
افتكرتى ؟؟؟؟؟
يلا الحمدلله

""بس من كتر كلامك انا بجد حبيتهم اوى ربنا معاكى ياسيما ويصبرك على الفراق لانه اوحش حاجه فى الدنيا انا مجرباه.""
ربنا يخليكى يارورو
ربنا يجيبلك زيزو بالسلامه ان شاء الله


""ربنا يخليهم ليكى ياقمر ويرجعوا ان شاء الله بالسلامه""
امين يارب
ميرسى يارورو بجد ربنا يخليكى ياحبيبى

Mirage يقول...

بسم الله ماشاء الله ربنا يخليهم ويجعلهم من الذرية الصالحة ..... ههههههه وماتزعليش اوى كدة ربنا يرجعهملك بالسلامة هههههه

ســـــــــلام

غير معرف يقول...

""بسم الله ماشاء الله ربنا يخليهم ويجعلهم من الذرية الصالحة ..... ههههههه وماتزعليش اوى كدة ربنا يرجعهملك بالسلامة هههههه

ســـــــــلام""
آمييييين يارب
ميرسى يانسمه على ردك
منورانى ياجميله
تسلمى

غير معرف يقول...

السلام عليكم
انا اسفه بجد ياسيما انا نسيت فعلا انى شوفتهم فى الفرح بس من على بعيد كده
بس ايا كان يعنى انتى نسيتى انى فى سى اس يعنى خلاص زمن ال.... خلاص انتهى ...
ربنا يرجعهم بالف سلامه ان شاء الله

غير معرف يقول...

""السلام عليكم
انا اسفه بجد ياسيما ""

تقبلته :d:d
لا يارورو على ايه انتى تؤمرى بس وانا اجيبهملك لحد عندك يبوسوا ايديكى :)


""انا نسيت فعلا انى شوفتهم فى الفرح بس من على بعيد كده
بس ايا كان يعنى انتى نسيتى انى فى سى اس يعنى خلاص زمن ال.... خلاص انتهى ...""
لدوقتى بقى فى زمن رياض البنطلونى يعنى اصغر مدير سجن عرفته البنى ادمين.....
ايه اللى انا بقوله ده
انا لســـــــــــعــــــــت انا لســــعت

""ربنا يرجعهم بالف سلامه ان شاء الله""
ميرسى يارورو ربنا يكرمك
نورتى ياباشا

hager يقول...

ربنا يحميهم بجد زي العسل
وربنا يرجعهملك بالسلامه

غير معرف يقول...

hager
ميرسى ياجميل ربنا يخليكى
نورتينى ياحبيبى
وهابى بيرزداى تو يو :-*