01‏/11‏/2009

بحبكوا أد الدنيا دى كلهاااااااااااااااااااااا


احم احم احم
أحسن يكون حد خالع راسه ولا حاجة!! :P

ماحدش يسأل أنا ليه فكرت أعمل البوست دة و حياة والدكوا ......
أنا مجرد حسيت انى عايزة أعمله ,, رحت فاتحة البلوجة و ابتديت أكتب .. :$

البوست دة لأنى نفسى أقول لكل واحدة فيكوا كلمة معينة ,,, طبعا بجانب كلام كتيييييييييير , بس النهاردة مافيش طمع يا بنت انتى و هى , هى كلمة واحدة ....

أنا هبتدى عشان شكلى ابتديت أرغى :D


أنا أسفة
I'M SORRY
Je suis désolé

أنا عارفة انى حد عصبى جدا و انتوا أكتر حد فى الدنيا بيستحملنى ,,,, و أنا عارفة ان دة مش هيحصل لولا انكوا بتحبونى ,,, أنا بجد انتوا مش عارفين انتوا عندى ايه ,,,, بجد حاجة أكبر من كلمة كبيرة نفسها ,,, أنا بجد ماقدرش أعيش من غيركوا أصلا و أما واحدة بتبقى زعلانة منى ببقى هموت من النار أصلا :D بس ممكن بعرف انى مابينش دة ;) ;) ,,, أصلى واد مخلص بأة :P:P

هو أنا مش بعرف أتكلم أوى بس ياريت تكون الفكرة وصلت

Sorry my best best best friends ,,,,, I Really Adore U
I hope to accept that Post as a little apology to U all!

& Thanks sooooo Much that u r ....... my friends!!!

We R "E - D - R - R - Y " ..... & we will Always be isA!!

bs 5alas!! :D:D


NONYA

8 التعليقات:

butterfly يقول...

>:D< >:D< >:D<
ba7beeeeeeeeeeeeeek :)

butterfly يقول...

od5oly ya om wa2el :D
leh b2a 3amlty el post da!leh b2a :P
enty kaman ya Rana btsta7mlena w aktar wa7da bt7sy bena kolna w btra3y sho3or kol wa7da fena w e7na kolna bn7bek awyyyyyy w kolna mandrsh ne3eesh mn 3`eer ba3d (K)(K)(K)
rabna y5aleeny l ba3d w nefdal kda dayman (K)
w sama3ony b2a o3`nyet "agda3 so7ab" :D:-*

wild flower يقول...

ربنا يخليكوا لبعض يا بنات

وتفضلوا مع بعض كده على طووول

الحب اللي من النوع ده قرب ينقرض

bosycat يقول...

rana rana ya3`uty :D:D:D

3asal wallahy ya roro ,, ana aslan b7ebk aktar.. w m7desh fena ye2dar yez3al menk enty belzat,, la yagooz aslan !!
rabena ye5aleeky lena ya roro w nefdal m3a ba3d 3la tool
love u b2a :*:D

peri يقول...

I can see in your eyes
Broken windows, fallen skies
Roro,what you hidin' from
The light that followed you around
Lately nowhere to be found
Don't you know that I'm your place to run

You been holding on so long
Tryin' to make believe that nothing's wrong
Not letting it show
And there ain't nothing you can do
To make me turn away from you

for my best friend Rana :D

Nonya يقول...

:$ ..... :D

4 U all!

Just Thx.... :D

نور القلب يقول...

استنوا استنوا انا جييييييييييييت
اكيد نورت البلوج
مين البت اللى بتقول انا اسفه دى اجرى يابت من هنا
هو انتى بتروحى تقولى ليارا انا اسفه
احنا مش اصحاب يا رورو
احنا اكتر من الاخوات وبجد انتى محدش بيزعل منك وكلنا بنحبك وياستى انا بحبك فى اكتر من كده حاجه كفايه عليكى بس حبى
ويااااارب نفضل طول العمر مع بعض ويبعد عن الشر يااااااااارب وافرح بيكم واحده واحده كده
وياستى تقبلته ههههههههههههه
سلام يا رورو

الكبير احمد رشدى يقول...

يارب تفضلوا مع بعض على طووووول حتى بعد ما تخلصوا كليه كمان واشوفكم كلكم قاعدين على مكتب واحد عشان ماتستغنوش عن بعض و تاخدوا مرتب واحد وتنزلوا الجامعه تاكلوا من كافتريا زراعه مش عاجبكم زراعه روحوا السنتر , لو ربنا ميسرها عليكم فى مؤمن وكنتاكى والمواصلات عليا متخافوووووووووووش مش الاجره بجنيه ونص ولا ذادت حتى لو ذادت عليا برده , كل سنه وانتم طيبين واخوات مع بعض